Omlouvání dětí: +420 417 823 883

Nechte si zasílat automaticky poslední aktuality do svého e-mailu. Odběr můžete kdykoli odhlásit.

Po zadání a odeslání Vašeho e-mailu můžete odhlásit oběr aktualit.

Zpět

Ozdravný pobyt - 4.den

Čtvrtek09.11.2023 Čtvrtý den pobytu se nesl v duchu "podzimní stezky." Děti plnily nejrůznější úkoly a po splnění všech úkolů na děti čekal poklad a takové výborné buřtíky pečené na ohni. , že to byl další vydařený den, který si děti moc užily.

Ozdravný pobyt - 5.den

Aktuality

Čtvrtek09.11.2023 A je tady poslední den, den odjezdu. Ráno jsme s dětmi zabalili (snad) všechny věci zpět do kufrů. Pak nás čekalo vyhlášení vítěze při hledání pokladu, děti dostaly účastnické listy a medaily za zvládnutí tohoto pobytu. V poledne jsme si dali poslední oběd - SVÍČKOVOU. I když se nikomu vyloženě nestýskalo a slziček bylo opravdu jen velmi málo, všichni děti se už na své maminky a tatínky opravdu tě…

Ozdravný pobyt - 3.den

Aktuality

Čtvrtek09.11.2023 Třetí den našeho pobytu jsme se vydali pěkonou, ale docela náročnou procházku k horské chatě Vitíšce. Kvůli mlze jsme ale bohužel neměli žádný hezký výhled do okolí. Dali jsme si svačinku a vydali jsme se na cestu zpět. Po odpoledním klidu jsme si dali chvilku tvořeníčka a po svačince jsem navštívili zdejší štolu. Děti dostaly baterky a vydali jsme se jako správní skřítkové na průzkum. Chvilkama n…

Ozdravný pobyt - 2.den

Aktuality

Středa08.11.2023 Druhý den děti kreslily a posílaly pohled domů. I když se všem dětem určitě stýskalo, nikdo na sobě nedal nic znát a i další den jsme si náležitě užili. Byli jsme na procházce, házeli dopisy do schránky a v lese děti soutěžily o to, kdo jako první posbírá a správně umístí všechny přírodniny, které byly vyobrazené na platech od vajíček. Děti byly hrozně šikovné a dřív nebo později se to povedlo vše…

Koťata - 1.bruslení

Aktuality

Středa08.11.2023 Kliknutím na tlačítko Přečíst více zobrazíte detail tohoto článku.

Strašidýlka

Aktuality

Středa08.11.2023 Aby si děti ze třídy Koťat a Berušek ještě užily halloweenskou atmosféru, vyrobily si moc pěkná strašidýlka. Na černém papíře měly jíž nakreslený obrys strašidla. Natrhaly si bílý papír na malé kousky a ten nalepily do obrysu strašidýlka. Děti si tak procvičily jemnou motoriku a koordinaci ruky a oka.

Koťata vyráběla dýně

Ozdravný pobyt - 1.den

Aktuality

Pondělí06.11.2023 Po příjezdu a ubytování se dostali děti ke svačince výborný štrůdl. Poté jsme se šli všichni vyvětrat do nedalekého lesíka, cestou děti nasbíraly na sjezdovce nějaké listy na pozdější tvoření a už byl čas na večeři. Po večeři jsme dětičky pasovali na podzimní skřítky a dostali přídělená i skřítkovská jména. Naučili se skřítkovskou básničku, zatančili si skřiítkový taneček a hajdy do hajan.

Přečíst více

,,Halloweenský rej" berušek a koťat

Aktuality

Pondělí06.11.2023 Děti z Berušek a Koťat si užívaly Halloweenský rej. Ve školce se nám najednou objevilo spoustu strašidel, čarodějů, čarodějek, ale také zombík, pirát a kostlivci. Děti si vyzkoušely slalom mezi dýněmi a při tom nesly oční bulvu na lžíci do kouzelného lektvaru. Také si ulovily sladkého gumového pavouka, kterého za odměnu mohly sníst a snažily se trefit do strašidel míčkem a zahnat je z hradu pryč. …

Přečíst více

Berušky s koťaty dlabaly dýně

Aktuality

Pondělí06.11.2023 Kutálí se líně,  velikánská dýně.  V bříšku má sto semínek,  malých dýních miminek.

Přejít na stránku: 56813

Motto

Kdo si hraje - nezlobí

Máte dotaz nebo přání, chcete nám něco sdělit nebo se zeptat? Pošlete nám e-mail na adresu: